Початкові класи

Тест містить 11 завдань різних форм.

  • 1 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 9 - 10-те завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 11-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Яка з наведених вимог до уроку належить до психологічних?

А вибір методів навчання відповідно до теми / мети навчального заняття

Б дотримання теплового й світлового режиму, правильності пози учнів під час письма

В визначення місця уроку в загальній системі уроків із відповідної теми й розділу програми

Г виховання в учнів позитивного ставлення до предмета та його вивчення

А Б В Г

2

Проаналізуйте інформацію і вкажіть правильний варіант заповнення пропуску. «Розумова дія, спрямована на приведення психіки людини в стан поглибленої зосередженості й відволікання від реального середовища та пов’язана з усуненням крайніх емоційних проявів, пониженням реактивності, – це …»

А копінг

Б візуалізація

В медитація

Г аутотренінг

А Б В Г

3

Що з-поміж наведеного асистент учителя згідно зі своїми посадовими обов’язками може виконувати БЕЗ допомоги інших фахівців?

А забезпечувати здорові й безпечні умови навчання, виховання і праці дитини з особливими освітніми потребами

Б адаптувати навчальні матеріали з урахуванням потреб дитини з особливими освітніми потребами

В розробляти й виконувати індивідуальну програму розвитку дитини

Г виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи

А Б В Г

4

Прочитайте текст. Виконайте завдання.

Україна без сміття

      (1) «Україна без сміття» — назва сучасного вітчизняного проєкту, який уже чотири роки сприяє впровадженню культури сортування відходів і формуванню екологічного мислення українців. (2) Волонтерська ініціатива швидко переросла в насправді маштабну справу. (3) Нині «Україна без сміття» - це громадянська організація, що має кілька напрямів діяльності й низку освітніх та соціально орієнтованих проєктів. (4) До них належить, зокрема, громадська станція глибокого сортування.(5) Її двері відчинені для всіх охочих перетворити своє сміття на ресурс, що уникне звалища й отримає «нове життя», як перероблена сировина.
      (6) Принцип роботи станції сортування — це не нова ідея: за тим самим форматом працюють станції у Швеції. (7) Відмінність лише в тому, що там на ці станції вхід платний, а в нас — вільний. (8) Сюди може прийти будь хто, принести відібрані заздалегідь відходи й віддати на переробку. (9) Після ретельного сортування скло чи пластик потрапляють на відповідний переробний завод, де їх очищують і перетворюють на новий матеріал.
      (10) Процес очищення сировини доволі дорогий, тож у забрудненої меньше шансів бути переробленою, ніж у чистої та сухої. (11) Особливо це стосується слідів жиру, бо з такого матеріалу виходить низькоякісний продукт. (12) Треба розуміти, що жоден пластик, на відміну від скла, неможливо переробити повністю: загалом до 60—70 % сміття може отримати «нове життя», а близько 30 % домішок чи неліквіду піде у відходи. (13) Для оптимізації переробки на пластикових виробах наносять спеціальні маркування.
      (14) Крім цієї станції, «Україна без сміття» має проєкти, які допомагають зорієнтуватися в екологічному інформаційному просторі. (15) Адже є безліч ... щодо практики сортування непотребу. (16) Дехто вважає збут вторинної сировини прибутковим бізнесом, а тому очікує винагороди за свою «сортувальну працю», у чиємусь колі пріоритетів цієї теми просто не існує, а чиїмсь переконанням така практика взагалі суперечить. (17) У людини є вибір: узяти на себе відповідальність за своє сміття чи завдавати незворотної шкоди довкіллю, відсилаючи відходи на звалища й полігони.(18) Коли потроху міняти свої щоденні звички, життя неодмінно стане кращим

Лексичну помилку допущено в реченні

А другому

Б третьому

В четвертому

Г п’ятому

А Б В Г

5

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Для оформлення покупки в інтернет-магазині вас просять заповнити форму:

Чому НЕ можна оформлювати таке замовлення?

А містить ознаки збирання конфіденційної інформації

Б треба уточнити промокод на знижку

В не існує CW-коду банківської картки

Г немає інформації про спосіб доставки

А Б В Г

6

Яка з наведених вправ спрямована на формування лексичних понять?

А Добери споріднені слова до прикметника добрий.

Б Запиши антоніми й синоніми до прикметника добрий.

В Провідміняй прикметник добрий в усіх родових формах.

Г Склади два речення, у яких слово добрий було б головним і другорядним членом речення.

А Б В Г

7

Укажіть правильну послідовність етапів у процесі засвоєння понять учнями початкових класів і формування їхнього абстрактного мислення, відновивши речення: «Виконання дій відбувається спочатку ... , потім ..., після цього ...і згодом ...» .

    1) у внутрішньому плані зі словесним оформленням

    2) у загальному вигляді за допомогою знаків, схем

    3) з реальними конкретними предметами

    4) у частково матеріалізованій формі

А 3-4-2-1

Б 4-3-2-1

В 1-3-2-4

Г 4-1-2-3

А Б В Г

8

Ознайомтесь з інформацією та виконайте завдання.

Під час проведення моніторингу учнів початкових класів зібрали інформацію про те, чи відвідують школярі позашкільні заняття. Учнівські відповіді увідповіднили з їхніми середніми балами з мате-матики. Дані відображено в таблиці.

Розподіл відповідей і середнього бала з математики учнів за запитанням анкети «Які заняття поза школою ти відвідував / відвідувала протягом цього року?»

Укажіть твердження з недостовірною інформацією, яку можна виявити, використавши дані таблиці.

А Заняття з робототехніки негативно впливають на середній бал учнів з математики.

Б Існує залежність між середнім балом учнів з математики, і тим, чи відвідують вони позашкільні заняття.

В У статистичних вимірюваннях завжди є похибки.

Г Візуалізація є одним зі способів оформлення та подання статистичних даних.

А Б В Г
4

9

На скільки відсотків дерево 1 нижче за дерево 2?

А 15

Б 40

В 60

Г 75

А Б В Г
4

10

Учителька запропонувала учням такі завдання:

    1) визначити довжину листків верби й клена

    2) установити умови, які сприяють росту рослин

    3) з’ясувати, яка рослина останньою скине листя

    4) побудувати модель «Як можна заощадити воду»

Яке з наведених завдань учні можуть виконати за допомогою експерименту?

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

А Б В Г
11

Дитина розглядає клітину круглої форми діаметром 0,005 мм крізь мікроскоп. Запишіть діаметр збільшеної клітини (см) за умови, що мікроскоп збільшує зображення в 3000 разів

Відповідь записуйте десятковим дробом