Початкові класи

Тест містить 11 завдань різних форм.

  • 1 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 9 - 10-те завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 11-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Компетентнісно орієнтованим навчанням передбачено, що першим етапом планування сучасного навчального заняття є

А формулювання взаємозумовлених мети та результатів

Б створення навчального середовища відповідно до теми

В вибір форм і методів організації діяльності учнів

Г аналіз змісту відповідної навчальної літератури

А Б В Г

2

Яке з наведених завдань спрямоване на розвиток тілесно-кінестетичного інтелекту в дитини?

А Створи особистий бюджет, а саме: скільки отримуєш кишенькових грошей, на що витрачаєш їх і скільки залишилося назбирати до бажаної покупки.

Б З-поміж улюблених мультфільмів вибери один та озвуч епізод власним голосом.

В Знайди на сайті школи в розділі «Юний дослідник» добірку експериментів і спробуй повторити їх самостійно.

Г Створи фотоколаж зі світлин у твоєму смартфоні й поділись ним у групі класу.

А Б В Г

3

Якою є рекомендація щодо організації навчальних матеріалів у відповідних осередках освітнього простору в Новій українській школі?

А У перший день навчання вчитель має ознайомити учнів з усіма навчальними матеріалами, що їх учні використовуватимуть протягом року.

Б Для запобігання конфліктів між дітьми навчальні матеріали мають бути однаковими за формою, кольором та іншими параметрами для всіх учнів.

В Усі матеріали вчитель має зберігати в надійному й захищеному місці, щоб запобігти використанню їх учнями не за призначенням.

Г Учитель має обговорювати з учнями їхні пропозиції щодо можливих способів використання нових навчальних матеріалів.

А Б В Г

4

Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

      (1)Тридцять років назад не було загальнодоступного мобільного зв’язку і, щоб зателефонувати комусь, необхідно було крутити диск телефони щонайменше кілька разів. (2) І завжди була велика ймовірність, що слухавки ніхто не підніме. (3) Звісно, за таких умов учителеві чи вчительці легше було записувати письмові зауваження в учнівські щоденники. (4) Туди ж виставлялися й оцінки. (5) Саме в такий спосіб здебільшого й відбувалася комунікація між школою та батьками. (6) Нині світ істотно пришвидшився. (7) Ми живемо в еру централізованих баз даних, різноманітних месенджерів, групових чатів, соціальних мереж. (8) Паперові щоденники та шкільні журнали зараз швидше є рудиментом в освіті, адже вони [...], (9) Цифровізація шкіл стала (!) _____ в епоху пандемії, коли кількість безпосередніх контактів суттєво зменшилася.
      (10) Електронні журнали й щоденники використовують у роботі 46 % українських шкіл. (11) Міністерством освіти і науки України затверджено Інструкцію з ведення ділової документації в закладах загальної середньої освіти в електронній формі. (12) Документом визначено, що щоденники й класні журнали створюють і ведуть в електронній формі.
      (13) Загалом електронні журнали та щоденники можуть стати першим кроком, (*) _____ і необхідним інструментом цифровізації української освіти. (14) По крайній мірі вони допоможуть не лише зберегти мільйони дерев і заощадити тисячі робочих годин педагогів, а й сприятимуть підвищенню комп’ютерної грамотності працівників школи й покращенню комунікації вчителів із батьками. (15) Тобто електронні журнали та щоденники — це не крок до майбутнього, це крок з минулого в сьогодення, який варто зробити якомога швидше (з інтернет-джерел)

.
Форма слова щоденники виконує роль головного члена в реченні

А третьому

Б десятому

В дванадцятому

Г тринадцятому

А Б В Г

5

Леся побачила цікаве відео на сторінці своєї колеги у Facebook і поширила його у своєму профілі. Проаналізуйте цей допис і визначте, яку з-поміж наведених характеристик обов’язково потрібно додати в текстове повідомлення за умови, що цих характеристик немає в самому відео

А тему заняття

Б дату створення відео

В клас, для якого призначено відео

Г автора відео та/або джерело запозичення

А Б В Г

6

Який із методів розвитку критичного мислення передбачає використання наведеної таблиці?
Хто я? Для кого ? У якій формі? Про що?
    

А сторітелінг

Б РАФТ

В ПРЕС

Г фішбоун

А Б В Г

7

Як називається досліджуваний об’єкт, стосовно якого створюють модель?

А макетом

Б прототипом

В оригіналом

Г інваріантом

А Б В Г

8

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.

Проблеми освіти та окуляри

      (1) У всьому світі трил..йони доларів витрачають на освітні реформи, спрямовані на модернізацію системи: зменшення кількості учнів у класах, поліпшення навчальних програм, упровадження різноманітних видів контролю знань тощо. (2) Натомість школярі, основний елемент шкільної системи, часто залишаються поза увагою. (3) Можливо, є якийсь нескладний спосіб, який зможе допомогти міл..йонам дітей?
      (4) Згідно статистики, в одного з чотир..ох учнів зір нижчий норми, водночас серед «проблемних учнів» такі порушення мають близько 60 %. (5) Якщо ви недобачаєте, то не зможете добре читати, а це ускладнює навчання загалом. (6) Однак навіть у такій багатій країні, як США, перевірці зору не приділяють достатньої уваги, крім того, ніхто не вивчав зв’язку між таким порушенням і шкільною успішністю.
      (7) Економісти Пол Ґлевве, Альберт Парк і Менґ Жао вирішили вивчити цю проблему в Китаї. (8) Вони провели практичне дослідження в Ганьсу — бідній віддаленій китайській провінції. (9) 3 2500 учнів четвертих, п’ятих і шостих класів, які мали порушення зору лише 59 дітей носили окуляри. (10) Тому експерти запропонували половині учнівства одягти їх, а решта продовжували навчатись, як і раніше. (11) Вартість лінз в оправі (п’ятнадцять доларів за пару) покрив ґрант на дослідження, наданий Світовим банком. (12) Зауважмо, що в кожного четвертого учня проблеми зору діагностовано вперше.
      (13) Чи змінилися результати навчання учнів, які носили видані їм окуляри впродовж року? (14) Тести наприкінці експерименту виявили, що показники цих дітей поліпшилися на 25—50 % порівняно з їхніми однокласниками. (15) І все це завдяки п’ятнадцятидоларовим окулярам! (16) Ми не стверджуємо, що окуляри зможуть розв’язати такі нагальні шкільні проблеми, як мотивація дітей до навчання чи відвідуваність занять. (17) Утім, якщо ви зосередитеся на чомусь складному, згадайте про цю ситуацію, аби не пропустити незначного питання, яке допоможе знайти відповідь на сер..йозніший виклик.

Граматичної помилки НЕМАЄ у фрагменті

А «решта продовжували навчатись»

Б «згідно статистики, в одного»

В «у всьому світі витрачають»

Г «зір нижчий норми»

А Б В Г
4

9

На рисунку зображено розгортку фігури. Відомо, що висота цієї фігури 5 см, довжина – 8 см, а ширина – 4 см. Обчисліть площу повної поверхні цієї фігури (у см2)

А 276

Б 184

В 160

Г 92

А Б В Г
4

10

Укажіть правильну послідовність етапів формування Української державності.

А 1 — Галицько-Волинське князівство, 2 — Київська держава, 3 — Литовсько-польська доба, 4 — Гетьманщина

Б 1 — Галицько-Волинське князівство, 2 — Київська держава, 3 — Гетьманщина, 4 — Литовсько-польська доба

В 1 — Київська держава, 2 — Галицько-Волинське князівство, 3 — Литовсько-польська доба, 4 — Гетьманщина

Г 1 - Київська держава, 2 - Литовсько-польська доба, 3 — Галицько-Волинське князівство, 4 — Гетьманщина

А Б В Г
11

Петро й Наталя вирушили автомобілем у подорож із міста А в місто С із зупинкою в місті В. На карті відстань між містами А та В зображено відрізком завдовжки 5 см, на місцевості ця відстань дорівнює 150 км. Відстань між містами В й С зображено відрізком завдовжки 13 см. Якою була середня швидкість (км/год) автомобіля, якщо з міста А до міста В він рухався зі швидкістю 50км/год, а від міста В до міста С – 65км/год?

Відповідь записуйте десятковим дробом