Початкові класи

Тест містить 11 завдань різних форм.

  • 1 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 9 - 10-те завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 11-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Суть методики інтервальних повторень можна відтворити за допомогою

А шкали Еббінгауза

Б діаграми Ейлера

В піраміди Маслоу

Г квітки Блума

А Б В Г

2

Першокласники виконували завдання з математики. Одна дитина припустилася помилок у роботі зі складом числа 7. Яку з наведених фраз може використати вчитель, що здійснює формувальне оцінювання, звертаючись до цієї дитини?

А «Тобі вдалося добре виконати частину роботи, але складу числа 7 не знаєш».

Б «Скажи, чому ти не можеш правильно записати склад числа 7».

В «Спробуємо разом з тобою з’ясувати склад числа 7».

Г «Повтори склад числа 7 удома самостійно або з батьками».

А Б В Г

3

Яке з наведених тверджень щодо безперервної тривалості навчальних занять в умовах воєнного стану під час організації дистанційного навчання в синхронному форматі є хибним для 3-4-х класів?

А два навчальних заняття по 45 хв

Б три навчальних заняття по З0 хв

В два навчальних заняття по 40 хв

Г чотири навчальних заняття по 20 хв

А Б В Г

4

Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

      (1)Тридцять років назад не було загальнодоступного мобільного зв’язку і, щоб зателефонувати комусь, необхідно було крутити диск телефони щонайменше кілька разів. (2) І завжди була велика ймовірність, що слухавки ніхто не підніме. (3) Звісно, за таких умов учителеві чи вчительці легше було записувати письмові зауваження в учнівські щоденники. (4) Туди ж виставлялися й оцінки. (5) Саме в такий спосіб здебільшого й відбувалася комунікація між школою та батьками. (6) Нині світ істотно пришвидшився. (7) Ми живемо в еру централізованих баз даних, різноманітних месенджерів, групових чатів, соціальних мереж. (8) Паперові щоденники та шкільні журнали зараз швидше є рудиментом в освіті, адже вони [...], (9) Цифровізація шкіл стала (!) _____ в епоху пандемії, коли кількість безпосередніх контактів суттєво зменшилася.
      (10) Електронні журнали й щоденники використовують у роботі 46 % українських шкіл. (11) Міністерством освіти і науки України затверджено Інструкцію з ведення ділової документації в закладах загальної середньої освіти в електронній формі. (12) Документом визначено, що щоденники й класні журнали створюють і ведуть в електронній формі.
      (13) Загалом електронні журнали та щоденники можуть стати першим кроком, (*) _____ і необхідним інструментом цифровізації української освіти. (14) По крайній мірі вони допоможуть не лише зберегти мільйони дерев і заощадити тисячі робочих годин педагогів, а й сприятимуть підвищенню комп’ютерної грамотності працівників школи й покращенню комунікації вчителів із батьками. (15) Тобто електронні журнали та щоденники — це не крок до майбутнього, це крок з минулого в сьогодення, який варто зробити якомога швидше (з інтернет-джерел)

.
Логічним завершенням речення 8 є фрагмент

А ...утруднюють швидку й ефективну комунікацію педагогів і батьків учнів

Б ... забезпечують упровадження електронного діловодства в українських школах

В ... є юридичним підтвердженням інформації в електронних документах

Г ... пом’якшують «болючий» перехід шкільної документації у цифровий формат

А Б В Г

5

У якій послідовності потрібно розташувати наведені блоки, щоб накреслити трикутник у середовищі Scratch?

А 1,2,4,3,5

Б 1,2,5,4,3

В 1,2,3,4,5

Г 1,5,2,4,3

А Б В Г

6

Який графічний організатор доцільно використати на уроці літературного читання для порівняльної характеристики героїв художнього твору?

А асоціативне ґроно

Б фішбоун

В Т-таблицю

Г діаграму Венна

А Б В Г

7

Формат уроку: очно.

Перебіг уроку

1. Організація класу до роботи.

2. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

3. Актуалізація опорних знань.

Завдання 1.

    Учителька роздала учням картки із завданнями й запропонувала інструкцію роботи з ними, а саме: за її сигналом розпочати рухатися по класу в помірному темпі, зустрівши однокласника / однокласницю утворити пару, «приклеїтися» плечима одне до одного й заповнити один рядок таблиці з картки, виконавши завдання. Потім утворити пару з іншим учнем / ученицею і повторити дії. Так треба робити доти, доки не буде заповнено всю таблицю на картці. Після чого сісти на своє місце й перевірити правильність виконання завдання.

Зразок картки

4. Повідомлення теми й мети уроку.

5. Вивчення нового матеріалу.

Завдання 2.

Було 12 кг морозива. Продали частину всього морозива. Скільки кілограмів морозива продали?
12:3 = (кг)

Завдання 3.

Обчисли:

Завдання 4.

У книжці «Пригоди Піноккіо» 160 сторінок. Дануся читала щодня від усієї кількості сторінок.
Скільки сторінок щодня читала Дануся?

6. Закріплення вивченого матеріалу.

Завдання 5.

Щоби потрапити до парку Піноккіо в Італії, Любчик проїхав 180 км Україною, 540 км — Угорщиною і 280 км — Словенією. До парку залишилося проїхати ще половину того шляху, що Любчик уже подолав. Скільки кілометрів залишилося проїхати хлопчикові?

Завдання 6.

В артмайстерні виготовили 480 пальчикових ляльок: 330 із них — герої казки «Пригоди Піноккіо», третина решти — звірята. Скільки пальчикових ляльок-звірят виготовили в артмайстерні?

Завдання 7.

Перед подорожжю до Італії Любчик прочитав четверту частину книжки «Пригоди Піноккіо». Повернувшись додому, він прочитав решту за 2 дні, порівну щодня. Скільки сторінок на день читав Любчик, повернувшись з Італії, якщо в книжці всього 160 сторінок?

Завдання 8.

Книжка «Пригоди Піноккіо» у 2019 році коштувала 210 гри. Це становить третину того, що вона коштувала на початку 2024 року. Скільки гривень коштувала книжка на початку 2024 року?

7. Підсумок уроку.

Яке з наведених у фрагменті плану-конспекту уроку завдань НЕ відповідає змісту уроку?

А 5

Б 6

В 7

Г 8

А Б В Г

8

Проаналізуйте інформацію і виконайте завдання.

Укажіть графік, на якому відображено дані щодо кількості відсутніх на заняттях учнів / учениць N-го класу з 1 до 12 вересня.

А Б В Г
0

9

Для якої частини мови притаманні такі характеристики морфологічного аналізу: змінний чи незмінний, число, рід, відмінок, група - тверда, м’яка, мішана, синтаксична роль?

А іменник

Б займенник

В прикметник

Г прислівник

Д числівник

А Б В Г Д
4

10

Учителька запропонувала учням такі завдання:

    1) визначити довжину листків верби й клена

    2) установити умови, які сприяють росту рослин

    3) з’ясувати, яка рослина останньою скине листя

    4) побудувати модель «Як можна заощадити воду»

Яке з наведених завдань учні можуть виконати за допомогою експерименту?

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

А Б В Г
11

Олесь приготував піцу, радіус якої становить 20 см. Олесеві треба покласти її на квадратну дошку так, щоб краї піци не виходили за межі дошки. Якою має бути мінімальна довжина сторони такої дошки?

Відповідь записуйте десятковим дробом