Математика

Тест з математики містить 10 завдань різних форм.

  • 1 - 6-те завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 7 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності «логічні пари»;
  • 10-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Проаналізуйте фрагмент учнівської роботи з розв’язання задачі: Ширина прямокутника 5,7 см, що становить 40% його довжини. Обчисли площу прямокутника (мм2).

Під час виконання якої операції допущено помилку?

А множення десяткових дробів

Б знаходження числа за його відсотком

В обчислення площі прямокутника

Г перетворення одиниць вимірювання площі

А Б В Г

2

Яка з наведених властивостей особистості ускладнює спілкування між однолітками?

А екстравертність

Б емпатійність

В егоцентричність

Г мобільність

А Б В Г

3

Що з наведеного спрямовано на модифікацію, яку вчитель може реалізувати в інклюзивному класі?

А використання особливих графічних характеристик оформлення тексту

Б використання додаткової системи комунікації

В використання меншої кількості завдань тієї ж складності

Г використання менш складних завдань

А Б В Г

4

Обмінюйтеся досвідом з колегами. Щоденно вправляючись, ви швидше наб’єте руку й освоїте платформи для дистанційного навчання. Приміром ____________, навчити одне одного демонструвати екран та за потреби віддалено вимикати звук в учасників онлайнової комунікації тощо.
На місці пропуску треба вставити фрагмент

А ви скористаєтеся нагодою

Б це надасть вам шанс

В ви матимете змогу

Г це дозволить вам

А Б В Г

5

Використання якого з наведених сервісів НЕ є доцільним для організації групової роботи учнів на віртуальній дошці?

А Miro

Б Linoit

В Рadlet

Г Kahoot

А Б В Г

6

Який метод розвитку критичного мислення застосовують для формування вміння систематизувати великий обсяг інформації, aнaлізувaти та порівнювати властивості об’єктів?

А пaрaлелепіпед

Б призма

В чотирикутна призма

Г многогранник

А Б В Г

7

Укажіть многокутник, який є перерізом куба ABCDA1B1C1D1 площиною, що проходить через точки K, M, N (див. рисунок).

А трикутник

Б паралелограм

В трапеція

Г п’ятикутник

Д шестикутник

А Б В Г Д

8

Визначте найменше значення виразу 5cos² x – 3 sin² x + 1.

А – 10 Б – 2 В 0 Г 1 Д 6

А Б В Г Д

9

Увідповідніть твердження (1–3) та функцію (А–Д), для якої це твердження є правильним.

Твердження

Функція

1 Функція набуває від’ємних значень на кожному з проміжків (–∞; –2) і (0; +∞)

А  y = (x – 2)²

2 Областю значень функції є проміжок [–1; +∞)

Б  y = 1- | x +1 |

3 Функція зростає на кожному з проміжків (–∞; 2) і (2; +∞)

В  y = log2(x + 1)

 

Г   y = 
1
2 − x
 

 

Д  y = x² – 2x

  А Б В Г Д
1
2
3
10

Обчисліть значення виразу при а = – 0,125

.

Відповідь записуйте десятковим дробом