Математика

Тест з математики містить 10 завдань різних форм.

  • 1 - 6-те завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 7 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності «логічні пари»;
  • 10-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Яка тема уроку математики НЕ містить фактичних помилок?

А «Розкладання складного числа на прості множники»

Б «Десяткове наближення звичайного дробу»

В «Формули суми й різниці квадратів двох виразів»

Г «Розв’язування лінійних рівностей і нерівностей»

А Б В Г

2

Проаналізуйте інформацію і вкажіть правильний варіант заповнення пропуску.
«Розумова дія, спрямована на приведення психіки людини в стан поглибленої зосередженості й відволікання від реального середовища та пов’язана з усуненням крайніх емоційних проявів, пониженням реактивності, – це …»

А копінг

Б візуалізація

В медитація

Г аутотренінг

А Б В Г

3

Яка репліка з боку вчителя є некоректною в ситуації, коли учениця повідомила, що вона є жертвою булінгу ?

А «У цьому немає твоєї провини».

Б «Добре, що ти зуміла сказати мені про це».

В «Мені дуже шкода, що це відбулося з тобою».

Г «Це трапляється з кожним, у тебе такий період у житті».

А Б В Г

4

Прочитайте мікротекст із пронумерованим пропуском й виконайте завдання до нього.

Подумайте, як ви можете підтримувати зв’язок між учнями. Спростіть процес комунікації. Не надсилайте сотні електронних листів кожному учневі – це може збити з пантелику. Організуйте спільну платформу (наприклад чат у вайбері), доступ до якої буде в усіх учнів, і там (2) ______. Збирайте зворотний зв’язок в учнів та їхніх батьків.


На місці пропуску (2) потрібно вставити фрагмент

А повідомляйте необхідні повідомлення

Б розташовуйте дану інформацію

В виставляйте подану інформацію

Г розміщуйте потрібні повідомлення

А Б В Г

5

Проаналізуйте ситуацію.
Працюючи з редакторами Microsoft Word і PowerPoint, учителька помітила, що комп’ютер працює зі значними затримками й підвисаннями. Вона перезавантажила комп’ютер, утім це не допомогло усунути проблему.
Що НЕ могло спричинити затримки й підвисання в роботі пристрою?

А наявність вірусів у програмному забезпеченні

Б несправність мережевої карти

В несправність жорсткого диска

Г нестача оперативної пам’яті

А Б В Г

6

Яку з наведених текстових задач НЕ можна розв’язати арифметичним способом?

А Швидкість першого літака на 100 км/год більша від швидкості другого. Відомо, що перший долає відстань 980 км на 0,4 год довше, ніж другий – відстань 600 км. Визначте швидкості (км/год) літаків.

Б У двох залах кінотеатру разом 639 місць. У першому залі 15 однакових рядів, а в другому – 18 однакових рядів. У кожному ряду другого залу на 3 місця менше, ніж у кожному ряду першого. Скільки місць у кожному залі кінотеатру?

В Із двох селищ, відстань між якими 30 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Швидкість першого велосипедиста дорівнює 20 км/год, що становить 80 % швидкості другого. Обчисліть відстань (км) між ними через 20 хв.

Г Перший майстер виготовляє за день 8 деталей, що на 2 деталі менше, ніж виготовляє другий майстер. За скільки днів майстри виготовлять 90 деталей, працюючи разом з тією самою продуктивністю?

А Б В Г

7

Які з наведених тверджень є ІСТИННИМИ?
    І Різниця куба будь-якого нaтypaльного числа й caмого числа ділиться на 6.
    ІІ Для будь-якого нaтypaльного числа n значення виpaзу 11n не ділиться на 7.
    ІІІ Добуток двох послідовних парних чисел ділиться на 8.

А лише І

Б лише І й ІІІ

В лише ІІ

Г лише ІІ й ІІІ

Д І, ІІ й ІІІ

А Б В Г Д

8

Дарина запланувала розв’язати 72 задачі, розподіливши їх порівну на певну кількість днів. Однак щодня розв’язувала на 3 задачі більше, ніж запланувала, і закінчила розв’язувати на 2 дні раніше. За скільки днів вона розв’язала всі задачі?

А 4 Б 6 В 8 Г 9 Д 12

А Б В Г Д

9

На координатній площині задано точки А ( –3 ; –2 ), В ( –2 ; 3) і С ( 4 ; 1 ). До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

Початок речення

Закінчення речення

  А Б В Г Д
1
2
3
10

Обчисліть значення виразу при а = – 0,125

.

Відповідь записуйте десятковим дробом