Математика

Тест з математики містить 10 завдань різних форм.

  • 1 - 6-те завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 7 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності «логічні пари»;
  • 10-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Що з наведеного НЕ є інструментом підсумкового діагностичного оцінювання навчальних досягнень учнів?

А самооцінювання

Б інтелект-картки

В рефлексивна ситуація

Г тестування

А Б В Г

2

Що з наведеного є проявом оптичної дисграфії в дитини?

А систематично дописує зайві букви в словах

Б систематично на письмі плутає букви Д з Т, В з Ф

В систематично на письмі плутає букви Ц зі Щ, П з Т

Г систематично помиляється в узгодженні слів за родами на письмі

А Б В Г

3

Проаналізуйте інформацію і вкажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
«Учасниками так званого кола булінгу, окрім жертви й кривдника, є:

1 … – позитивно ставляться до знущань і беруть активну участь у них, але зазвичай не є ініціаторами;

2 … – активно та відкрито підтримують знущання, наприклад сміхом, але не долучаються до них;

3 … – не приєднуються до знущання та не займають певну позицію, думаючи, що це їх не стосується;

4 … – їм неприємні знущання; вони вважають, що повинні допомогти жертві, але нічого не роблять».

А 1 – спостерігачі-прихильники, 2 – пасивні захисники, 3 – послідовники, 4 – байдужі спостерігачі

Б 1 – спостерігачі-прихильники, 2 – послідовники, 3 – пасивні захисники, 4 – байдужі спостерігачі

В 1 – послідовники, 2 – спостерігачі-прихильники, 3 – байдужі спостерігачі, 4 – пасивні захисники

Г 1 – послідовники, 2 – байдужі спостерігачі, 3 – спостерігачі-прихильники, 4 – пасивні захисники

А Б В Г

4

Обмінюйтеся досвідом з колегами. Щоденно вправляючись, ви швидше наб’єте руку й освоїте платформи для дистанційного навчання. Приміром ____________, навчити одне одного демонструвати екран та за потреби віддалено вимикати звук в учасників онлайнової комунікації тощо.
На місці пропуску треба вставити фрагмент

А ви скористаєтеся нагодою

Б це надасть вам шанс

В ви матимете змогу

Г це дозволить вам

А Б В Г

5

Яке призначення має позначена кружечком кнопка панелі?

А вирівнювання тексту за правим краєм

Б створення нумерованого списку

В відображення прихованих символів форматування

Г зміна кольору символа

А Б В Г

6

Яке з наведених понять має найбільший зміст?

А пaрaлелепіпед

Б призма

В чотирикутна призма

Г многогранник

А Б В Г

7

Укажіть область значень функції
 = 
x
4x² + 1
 .

А Б В Г Д

8

Укажіть правильну подвійну нерівність, якщо

А а < b < с Б с < b < а В а < с < b Г с < а < b Д b < а < с

А Б В Г Д

9

Бали, отримані учнями 10-го класу за підсумкову контрольну роботу з математики, є елементами ряду даних. На рисунку зображено полігон частот, побудований на основі цих даних.

Увідповідніть характеристику цього ряду даних (1–3) та її числове значення (А – Д).

Характеристика ряду даних

Числове значення

1. Медіана

А 4

2. Мода

Б 5

3. Розмах

В 6

 

Г 7

 

Д 10

  А Б В Г Д
1
2
3
10

У трикутнику АВС: АС = 5 см, ВС = 7 см, ∠А = 60°, АΚ – бісектриса.

Обчисліть периметр (см) трикутника АВС.

Відповідь записуйте десятковим дробом

Ідея проекту: С. Хамуляк,  © ЛРЦОЯО 2024