Математика

Тест з математики містить 10 завдань різних форм.

  • 1 - 6-те завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 7 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з п'ятьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності «логічні пари»;
  • 10-те завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

1

Яке твердження щодо оцінювання результатів дистанційного навчання є хибним?

А Учні, які здобувають освіту дистанційно, проходять лише підсумкове оцінювання.

Б Види та періодичність оцінювання під час використання технологій дистанційного навчання визначають відповідно до форми здобуття освіти.

В Оцінювання результатів навчання учнів можна здійснювати очно або дистанційно.

Г Оцінювання можуть здійснювати як за загальнонаціональною шкалою, так і за власною шкалою закладу освіти.

А Б В Г

2

Як має діяти вчитель під час конфліктної ситуації між учнями?

А За можливості розглядати будь-яку конфліктну ситуацію спочатку з учнями, залучаючи батьків за потреби.

Б Надати конфліктові розголосу, щоб упередити подібні ситуації в майбутньому.

В Стати на бік тієї сторони, яка, на його думку, має рацію в конкретній конфліктній ситуації.

Г Сприяти тому, щоб сторона, яка стала причиною конфлікту, відчула свою провину.

А Б В Г

3

Яка дія з надання домедичної допомоги при потраплянні отруйної речовини в очі та/або на шкіру є правильною?

А Промити місце ураження великою кількістю чистої води кімнатної температури протягом 15–20 хвилин; якщо опіки хімічні – накласти стерильну пов’язку на місце опіку.

Б Промити місце ураження слабким розчином перманганату калію кімнатної температури; якщо опіки хімічні – накласти стерильну пов’язку на місце опіку.

В Промити місце ураження 3 % розчином перекису водню або іншим дезінфікувальним засобом; якщо опіки хімічні – накласти на місце опіку пов’язку з водонепроникного матеріалу.

Г Промити місце ураження великою кількістю чистої води кімнатної температури протягом 5–10 хвилин; якщо опіки хімічні – накласти на місце опіку пов’язку з пантенолом.

А Б В Г

4

Проаналізуйте інформацію і надайте відповідь на запитання.
Той факт, що штучний інтелект може викликати кризу в освіті, урешті-решт може принести нам користь, бо це показує, що зараз ми не дуже добре вчимо школярів письма.
У якому рядку найточніше визначено мету повідомлення?

А застерегти від використання штучного інтелекту під час навчання школярів письма

Б визначити умови, за яких штучний інтелект може стати першопричиною глобальної освітньої кризи

В окреслити ризики використання штучного інтелекту під час навчання школярів письма

Г указати на роль штучного інтелекту як стимулу до змін у навчанні школярів письма

А Б В Г

5

Який сервіс доцільно використати для створення наведеного зображення?

А Padlet

Б Kahoot

В WordArt

Г Learning Apps

А Б В Г

6

Сформованість якого з наведених умінь в учнів НЕ потрібно перевіряти перед ознайомленням із поняттям «десятковий дріб»?

А пояснювати суть понять «чисельник дробу» і «знаменник дробу»

Б установлювати співвідношення розрядних одиниць

В тлумачити суть поняття «мішане число»

Г додавати круглі числа

А Б В Г

7

Яка з наведених діаграм Венна є правильною?

А Б В Г Д

8

Через точку М00;y0), що належить графіку функції y = (2х + 1)4 , проведено дотичну, яка утворює з додатним напрямком осі абсцис кут 45° . Визначте х0 .

А -1 Б -0,25 В 0 Г 0,75 Д 3

А Б В Г Д

9

До кожного початку речення (1–3) доберіть його закінчення (А – Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

Початок речення

Закінчення речення

1. Точка, симетрична точці (–5; 2) відносно центра кола, заданого рівнянням x² + y² – 8y = 0, має координати

2. Точка, у яку переходить точка (–5; –6) при повороті навколо початку координат на кут 450° проти руху годинникової стрілки, має координати

3. Точка, у яку переходить точка перетину прямої 7x – 4y + 28 = 0 з віссю ординат унаслідок паралельного перенесення на вектор a (6; –2), має координати.

А (6; –5)

Б (5; 6)

В (–5; 6)

Г (5; –6)

Д (6; 5)

  А Б В Г Д
1
2
3
10

Задано прямокутний трикутник АВС (∠C = 90°) з вершинами в точках А(–6; 4; 1), В(х; –2; 0), С(–4; –4; –4).

Визначте х.

Відповідь записуйте десятковим дробом