Історія та громадянські дисципліни

Тест з історії та громадянських дисциплін містить 11 завдань різних форм.

  • 1 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності;
  • 10-те завдання на встановлення правильної послідовності;
  • 11-те завдання з вибором трьох відповідей з шести запропонованих варіантів. Важливо! Вписувати правильні на Вашу думку відповіді у порядку їх зростання.

1

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Цей метод застосовують для дослідження міжособистісних та міжгрупових стосунків у класі задля поліпшення їх. Він заснований на уявному виборі, який роблять всі учні та учениці класу.
Про який метод дослідження йдеться?

А ранжування

Б соціометрія

В рейтингування

Г спостереження

А Б В Г

2

Проаналізуйте інформацію і вкажіть правильний варіант заповнення пропуску.
Для дітей _______________ темпераменту характерна легка збудливість почуттів, сила й стійкість їх у часі. Поведінка таких дітей енергійна й різка. Вони бурхливо реагують на подразники, їм важко переключитися на спокійнішу справу. У колективі прагнуть самостверджуватися. Охоче долучаються до різних видів діяльності. Під час спілкування з ними потрібно зважати на їхні особливості, бути спокійними й доброзичливими.

А холеричного

Б сангвінічного

В флегматичного

Г меланхолічного

А Б В Г

3

Яка дія вчительки буде помилковою під час епілептичного нападу в учня?

А притримувати учневі голову або підкласти під неї щось м’яке

Б укласти учня на рівну поверхню і перевернути на бік

В розстібнути учневі одяг, щоб полегшити дихання

Г стримувати судомні рухи учня

А Б В Г

4

Прочитайте речення (цифрою позначено наступне слово).

(1)Кидати навчальний курс (2)посередині навіть через брак (З)часу - вельми погане рішення, адже ви не просто втрачаєте інтерес до (4)пізнання нового, а (5)йдете (6)наздогад помилковим (7)шляхом.

НЕПРАВИЛЬНО виділено букви на позначення наголошених голосних у ВСІХ словах, позначених цифрами

А 2, 3, 5, 7

Б 1, 4, 6, 7

В 3, 4, 5, 6

Г 1, 2, 4, 6

А Б В Г

5

Який з наведених паролів до особистого облікового запису Google є надійним?

A Kateryna.Roven

Б Vesna_12345

В ABCdefl983

Г Tf2851_ygo@N

А Б В Г

6

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.

Ця форма організації освітнього процесу передбачає індивідуальне та різновікове навчання. Основну увагу приділено самостійній роботі здобувачів освіти. Суть методики в тому, щоб дати змогу здобувачеві освіти працювати у своєму темпі в зручному для нього місці (майстерні, лабораторії тощо). Він отримує завдання, які мас виконати за місяць чи тиждень, і в такий спосіб може приділити увагу складним для нього курсам і самостійно організувати свій навчальний простір.

Яку форму організації освітнього процесу схарактеризовано?

А «Перевернутий клас»

Б дистанційне навчання

В класно-урочне навчання

Г «Дальтон-план»

А Б В Г

7

Якими є основні ознаки постіндустріального суспільства?

А станова структура населення; основою життя виступають сім’я і сімейні цінності; натуральне господарство; підданство – віддане підпорядкування владі; слабка участь населення в політичному житті

Б панування общинної власності, колективізм; екстенсивний шлях економічного зростання; головна галузь економіки – сільське господарство

В інтенсивний шлях економічного зростання; ринкове господарство; урбанізація – розвиток міст і збільшення кількості міського населення; основу структури суспільства становить клас промислових робітників; розвиток масової культури

Г основу структури суспільства становить середній клас; формування правової держави й громадянського суспільства; головна галузь економіки – сфера послуг; переважання наукоємних високотехнологічних галузей виробництва

А Б В Г

8

На марці якої серії відображено нове явище суспільних відносин часів Першої світової війни?

А
Серія «Кавалери Хрести Вікторії»
Б
Серія «Війна в повітрі»
В
Серія «Жіноча праця у війні»
Г
Серія «Кавалери Хрести Вікторії»

А Б В Г

9

Увідповідніть назву китайської династії з її характеристикою

1. «Велика хартія вольностей»

А унормування сімейних, речових спадкових відносин на основі звичаєвого права

2. «Салічна правда»

Б закладення основ концепції прав людини

3. Кодекс Юстиніана

В створення законодавчого підґрунтя для формування релігійної терпимості

4. Нантський едикт

Г запровадження міського самоврядування у Священній Римській імперії

 

Д зведення в єдиний документ цивільних прав і законів

  А Б В Г Д
1
2
3
4

10

Проаналізуйте карикатури й установіть хронологічну послідовність історичних явищ, яким вони приурочені

А Б
В Г

  А Б В Г
1
2
3
4
11

Які повноваження Президента України?

1. затвердження Державного бюджету України та внесення змін до нього, контроль за виконанням Державного бюджету України

2. призначення на посаду й звільнення з посади Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

3. прийняття відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію і введення воєнного стану в Україні

4. призначення на посади третини складу Конституційного Суду України;

5. затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій Служби безпеки України, Збройних Сил України

6. призначення чергових і позачергових виборів до органів місцевого самоврядування

7. прийняття рішення про прийняття до громадянства України й припинення громадянства України, про надання притулку в Україні

Впишіть три правильні, на Вашу думку, варіанти відповіді, розташуйте їх у порядку зростання