Історія та громадянські дисципліни

Тест з історії та громадянських дисциплін містить 11 завдань різних форм.

  • 1 - 8-ме завдання з вибором однієї відповіді з чотирьох запропонованих варіантів;
  • 9-те завдання на встановлення відповідності;
  • 10-те завдання на встановлення правильної послідовності;
  • 11-те завдання з вибором трьох відповідей з шести запропонованих варіантів. Важливо! Вписувати правильні на Вашу думку відповіді у порядку їх зростання.

1

Яка з наведених функцій оцінювання навчальних досягнень учнів виявляється в бажанні та потребі самовдосконалюватися, здійснювати рефлексію, самоконтроль і самооцінювання, вибудовувати індивідуальну навчальну траєкторію?

А мотиваційна

Б діагностувальна

В розвивальна

Г коригувальна

А Б В Г

2

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Для вирішення конфлікту між учнем та ученицею класу вчителька вибрала метод, який охоплює такі етапи:
    – визначення сторін конфлікту;
    – вироблення домовленості про час і місце переговорів;
    – планування й організація діалогу;
    – примирення.
Який спосіб залагодження конфлікту вибрала вчителька?

А посередництво

Б самоспостереження

В конфронтація

Г самоаналіз

А Б В Г

3

Яка дія вчителя буде помилковою в ситуації, якщо він, перебуваючи в зачиненому класному кабінеті, відчув запах диму з коридору?

А якнайшвидше відчинити двері й з’ясувати, де небезпека

Б покинути приміщення кабінету, накрившись зволоженою тканиною, особливо прикрити дихальні шляхи

В перш ніж виходити з кабінету перевірити температуру дверної ручки, відчиняти двері лише тоді, якщо ручка й самі двері не гарячі

Г щільно зачинити двері й затулити всі отвори тканиною, залишитися в приміщенні

А Б В Г

4

Прочитайте мікротекст з пропуском і виконайте завдання
Пріоритетом у дистанційному навчанні має бути фізичне й емоційне здоров’я кожного його учасника й учасниці. Поза цим навчання неможливе . Ваше завдання – _____________ й піклуватися про благополуччя кожного учня й учениці та про власне.
На місці пропуску треба вставити

А знайти себе в навчанні

Б тримати марку в навчанні

В набити руку в навчанні

Г задати тон навчанню

А Б В Г

5

Що потрібно зробити, якщо ви отримали електронного листа, який подібний до спаму?

А переслати лист своїм колегам, щоб попередити їх про небезпеку

Б відповісти на листа із проханням припинити розсилку на майбутнє

В перемістити лист у спеціальну папку, заблокувати або видалити

Г припинити використання цієї електронної скриньки й створити нову

А Б В Г

6

Що з наведеного є складником модельної навчальної програми, який може впливати на вибір учителем певного освітнього компоненту громадянської та історичної освітньої галузі?

А перелік запропонованих типів (форм) уроків

Б поурочне планування навчального матеріалу

В зміст навчального предмета (інтегрованого курсу)

Г рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів

А Б В Г

7

Яку спеціальну історичну дисципліну можна визначити як інтегральну, що перебуває на стику трьох областей знань: географії, історії та лінгвістики?

А генеалогію

Б топоніміку

В палеографію

Г етноніміку

А Б В Г

8

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Договірна форма утворення; відсутність єдиної території, державного кордону, конституції і громадянства; формування тих загальних органів влади, які необхідні для здійснення завдань; тимчасовий характер утворення; наявність свободи виходу.
Про ознаки якої форми державного устрою йдеться в наведеному уривку?

А федеративна держава

Б конфедерація

В автономія

Г унітарна держава

А Б В Г

9

Поєднайте назву культурно-історичної епохи з її ознакою

1. Античність

А синкретизм знань, вірувань, мистецтва, моральності та звичаїв

2. Середні віки

Б глобальні суперечності між індустріально розвиненими країнами

3. Новий час

В формування демократичної олігархічної форм правління

4. Новітня історія

Г наукова революція та віра у всесильність людського знання

 

Д схоластика в ролі провідної течії філософської думки

  А Б В Г Д
1
2
3
4

10

Проаналізуйте карикатури й установіть хронологічну послідовність історичних явищ, яким вони приурочені

А Б
В Г

  А Б В Г
1
2
3
4
11

Укажіть повноваження Верховної Ради України

1. здійснення контролю за діяльністю державних господарських об’єднань, підприємств, установ та організацій

2. призначення на посаду або звільнення з посади голів місцевих державних адміністрацій

3. внесення змін до Конституції України, прийняття законів, затвердження Державного бюджету України

4. призначення на посади третини складу Конституційного Суду України

5. прийняття у разі необхідності рішення про введення в Україні або в окремих її місцевостях надзвичайного стану

6. призначення за поданням Президента України Прем’єр-міністра України та інших вищих посадових осіб

7. ухвалення рішення про прийняття та припинення громадянства України

Впишіть три правильні, на Вашу думку, варіанти відповіді, розташуйте їх у порядку зростання