Нормативні документи

НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

від 13.02.2024 № 161«Про затвердження Переліку закладів загальної середньої освіти – учасників основного етапу третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2024 році»


від 24.01.2024 № 83 «Про проведення основного третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2024 році»


від 26.09.2023 № 1154 «Про проведення пілотного етапу третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2023 році»


від 10.07.2023 № 833 «Про затвердження Плану заходів із реалізації третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2023 році»


від 24.04.2023 №473 «Про затвердження Програми загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти»


від 21.01.2021 №78 «Про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”»


рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 21.09.2020 №9/1-20 «Про особливості проведення та деякі результати міжнародного дослідження якості освіти PISA і загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти»


від 07.05.2020 №607 «Про внесення змін до Плану заходів щодо підготовки й проведення у 2020 році основного етапу другого циклу загальнодержавного загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти” та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2020 року № 399»


від 13.03.2020 №399 «Про затвердження Переліку закладів освіти – учасників основного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2020 році та графіку його проведення»


від 17.01.2020  №64 «Про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2020 році»


від 16.01.2020 № 54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти»